wtorek, 19 lipca 2011

Początek bloga

Początki są ciężkie, ale czemu nie spróbować. Założyłam tego bloga, żeby zaprezentować Wam moje prace i pomysły jak można spędzić wolny czas.

Od dawna interesuję się rękodziełem. Już w podstawówce uwielbiałam robić kartki okolicznościowe na różne konkursy, wyszywałam haftem krzyżykowym itp. Ale moja prawdziwa przygoda z rękodziełem rozpoczęła się około roku temu dzięki mojej mamie. Znalazła ona w Internecie bloga z instrukcją jak zrobić łabędzia metodą origami 3D (inaczej origami modułowe). Stwierdziła, że jeśli Chińczycy potrafią coś takiego zrobić, to ona też. No i z moją pomocą się udało.


Z czasem zaczęłyśmy robić łabądki dla znajomych, miałyśmy pojedyncze zamówienia. Na początku roku jedna Pani poprosiła nas o zrobienie 20 łabędzi jako prezenty dla gości na Komunię Świętą swojej córki. To dopiero było wyzwanie :)




Teraz próbujemy robić kartki okolicznościowe, a pieniądze za łabędzie przeznaczyłyśmy na maszynkę Spellbinders Wizard.

2 komentarze:

  1. Niesamowicie czasochłonna praca... podziwiam!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Cię serdecznie :) Jestem pełna podziwu! Ależ ogrom pracy i precyzji potrzebny do wykonania takich cudeniek - piękne! Wspaniale, że założyłaś bloga bo już pierwszy wpis świadczy o tym że masz co pokazać światu :) Trzymam kciuki i z przyjemnością będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń