niedziela, 11 grudnia 2011

Kartki świąteczne

Szkoła, szkoła i jeszcze raz szkoła. Mam coraz mniej wolnego czasu, ale jak już go posiadam, to staram się go wykorzystać. Tym razem zrobiłam sześć kartek świątecznych.


I obowiązkowo muszę się pochwalić. Wygrałam wspaniałe candy u by_giraffe. Nagrodami był ten spaniały miś i wybrane stworzonko. Oczywiście jako miłośniczka wybrałam aniołka. Misiu i aniołek są po prostu cudowne. Nadal nie mogę uwierzyć, że spotkało mnie takie szczęście :)


Na koniec wiadomość dla Anonimowej osoby:
Fajnie, że też interesujesz się origami. Bałwanka robi się prawie tak samo jak mikołaja. Przy bałwanku używałam 28 modułków na warstwę i na tułów dałam 3 warstwy mniej niż w mikołaju (zależy czy chcesz mieć grubszego, czy chudszego bałwanka). Ale równie dobrze możesz zrobić z tej samej konstrukcji co mikołaja i też powinno wyjść. Powodzenia :)

1 komentarz: