sobota, 28 stycznia 2012

Długooo...

W piątek robiłam kartkę na 18. Jestem z niej bardzo dumna. Co mi się szczególnie podoba? Wnętrze. A konkretnie koszule zrobione z banknotów. Jakiś czas temu znalazłam ten kurs i zastanawiałam się jak go wykorzystać w moich pracach.


W piątek otrzymałam paczkę z nagrodą za wygrane candy u Ladybug. Były małe problemy (wyniki candy odbyły się 16 listopada 2011?), ale na przeprosiny dostałam drugiego aniołka i notesik. Aniołki są cudowne, kolejne dwa do mojej małej kolekcji :D


Natomiast trzy dni wcześniej, a dokładnie we wtorek otrzymałam paczkę ze śliczną królisią :) Królisię wylicytowałam dla mojej mamy (wielkiej miłośniczki króliczków tilda) na aukcji WOŚP na allegro. Wykonała ją Darsi z bloga Kolorowe Zacisze. Królisia jest śliczna i perfekcyjnie wykonana.

1 komentarz:

  1. Karteczka super, no i te koszule...! :) A prezenciki też fajniste dostałaś :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń